Logistiek medewerker

Innovatieve en duurzame logistieke oplossingen zijn brandend actueel en maken steeds vaker het verschil voor een uiteenlopende waaier aan bedrijven. Last-mile delivery en reverse logistics  zijn een onmisbare schakel binnen e-commerce, waar menig bedrijf de laatste jaren – en zeker niet minder de laatste maanden – hun pijlen op richten.

Wij zijn een ondernemende en innovatieve speler die met een sterke servicegerichte aanpak haar klanten adviseert en ondersteunt op gebied van consumer activation en smart logistics. Vandaag gaan wij op zoek naar een Customer Service Agent die mee zijn/haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van deze activiteiten.

 Jouw functie

Als Customer Service Agent bij BD Logistics sta je in voor de verwerking en de opvolging van orders:

Dit houdt onder meer het volgende in:

  • Je verleent kwalitatief advies aan onze B2C- en B2B-klanten over onze dienstverlening en je staat in voor de orderopmaak en de verwerking van de orders.
  • Je zorgt ervoor dat je een accuraat overzicht behoudt van lopende orders en je neemt correctieve acties indien nodig.
  • Je neemt de nodige initiatieven om de klantentevredenheid te optimaliseren, zowel telefonisch als via mailverkeer.
  • Bij operationele problemen zoek je mee naar mogelijke oplossingen en sta je de klant te woord om hem te informeren.
  • Je bent verantwoordelijk voor een correct beheer van schadedossiers van A tot Z.
  • Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten.
  • Je zorgt voor geactualiseerde klantengegevens.
  • Je houdt contact met collega’s van andere departementen voor de uitwisseling van relevante informatie zodat de kwaliteit van onze dienstverlening op alle niveaus gewaarborgd blijft.

In deze functie rapporteer je aan de Customer Service Manager.

Jouw profiel   

We dragen de waarden Passie, Initiatief, Respect en Professionalisme hoog in het vaandel en we verwachten ook van onze nieuwe medewerkers dat ze deze waarden uitdragen zodat ze elk op hun beurt ambassadeurs voor BD Logistics kunnen zijn.

Specifiek voor deze functie zijn we ook op zoek naar de volgende competenties:

  • Je hebt een Bachelordiploma in een logistieke of bedrijfsgerichte richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur minstens 1 jaar ervaring in een gelijkaardige klantgerichte binnendienstfunctie.
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
    Goede kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Je bent een echte initiatiefnemer en je neemt ownership.
  • Je hebt een uitgesproken customer focus, sterke verantwoordelijkheidszin en een goed aanpassingsvermogen.
  • Je gaat nauwkeuring en resultaatgericht te werk.
  • Je bent een stressbestendige problem solver.
  • Je hebt een goede kennis van het Office pakket; je kan vlot werken met Excel.

Herken je je in bovenstaande beschrijving, dan ben jij zeker de kandidaat die we zoeken.

Wij bieden

 Je komt terecht in een organisatie in volle ontwikkeling waardoor je de kans krijgt om een direct zichtbare bijdrage te leveren aan de verdere uitbouw van het bedrijf. Initiatief wordt dan ook oprecht gewaardeerd. Een sterke teamspirit is eigen aan de onderneming.

Wij bieden een vast contract met een aantrekkelijk en competitief loon, gekoppeld aan extralegale voordelen (o.a,  groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques). En je krijgt de mogelijkheid om je verder intensief te ontwikkelen.

Interesse?

Gelieve jouw CV met een begeleidend schrijven te richten tot Annelies Michiels, Talent Acquisition Partner via jobs@bdlogistics.be.

Indien je binnen de 2 weken na het versturen van je CV geen antwoord ontvangt op jouw kandidatuur impliceert dit dat we hier vandaag geen gunstig antwoord op kunnen geven.