green fleet

BD Groep bestaat uit 2 pijlers: BD Logistics, ons nationaal netwerk voor lokale logistiek met toegevoegde waarde, en BD myShopi, onze oplossingen voor consumentenactivatie.

BD Logistics is dé specialist in leveringen en ophalingen met toegevoegde waarde. Dankzij ons unieke netwerk van lokale depots bieden we ongeëvenaarde, fijnmazige toegang tot consumenten en bedrijven op het hele Belgische grondgebied. Zo bieden we onze klanten één nationaal aanspreekpunt voor al hun logistieke stromen.
Duurzaamheid staat centraal in onze aanpak. Door een slimme bundeling van goederen in de last mile dringen we het aantal logistieke bewegingen terug. Zo dragen we bij aan de leefbaarheid, veiligheid en mobiliteit in de steden en op het platteland. We investeren volop in een groene vloot.

BD myShopi heeft meer dan 50 jaar ervaring in logistiek en offline en digitale consumentenactivatie. Als nummer 1 omni-channel activatieplatform zorgt BD myShopi er via verschillende kanalen voor dat de consument geprikkeld wordt en actie onderneemt, in-home, on the go, in de brievenbus en in de winkel. Onze missie is dan ook ‘delivering activated consumers’. We distribueren wekelijks folders, samples en andere creatieve uitingen in 4,5 miljoen brievenbussen in België en plaatsen digitale cashbacks, folders of promoties op ons promoplatform myShopi dat al meer dan 2 miljoen keer werd gedownload in België. Traffic genereren naar fysieke winkels en webshops vormt meer dan ooit de kern van onze propositie.

JOUW FUNCTIE   

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Het aansturen en opvolgen van de logistieke operaties in de regio Antwerpen volgens de vooropgestelde procedures, KPI’s en budgetten.
  • Het aansturen van de logistieke operaties van City Depot.
  • Het nastreven van een hoge logistieke kwaliteit en een maximale klanttevredenheid.
  • Het coachen, ondersteunen en motiveren van jouw team, bestaande uit magazijniers, planners en chauffeurs. Je zorgt in dat kader voor een regelmatig overleg en plant evaluatiemomenten in.
  • Het waken over de correcte toepassing van de bedrijfsprocedures en -instructies wat betreft de werkuitvoering, gebouwen, het gebruik van materiaal en arbeidsomstandigheden conform de wetgeving.
  • Het verzorgen van de veiligheid, orde en netheid, milieu en welzijn binnen de afdelingen.
  • Het bewaken van een goede interne (met eigen team en andere afdelingen) en externe (vb. onderaannemers) communicatie. Je zorgt voor een goede rapportering op regelmatige basis.
  • Het initiëren, uitwerken en implementeren van verbetervoorstellen.

Naast jouw day-to-day takenpakket zal je de verantwoordelijkheid krijgen over de realisatie van een aantal optimalisatieprojecten. Je neemt een trekkersrol op in dit verhaal en ondersteunt waar nodig.

JOUW PROFIEL   

De volgende competenties zijn essentieel in deze rol:

  • Je beschikt over een Bachelor diploma en hebt een aantal jaren ervaring
  • Je hebt een passie voor people management en werkt graag mensgericht
  • Je bent energiek en hebt een hands-on mentaliteit
  • Je communiceert op een transparante manier en kan de nodige assertiviteit aan de dag leggen
  • Je bent analytisch en planmatig ingesteld en bent van nature een initiatiefnemer
  • Je bent Nederlandstalig, met kennis van Engels en Frans
  • Je hebt een goede kennis van MS-Office pakket
  • Je beschikt over een rijbewijs B
  • Ervaring in logistiek of distributie is een pluspunt

Herken je je in bovenstaande beschrijving, dan ben jij zeker de kandidaat die we zoeken.


WIJ BIEDEN

 Je komt terecht in een organisatie in volle change waardoor je de kans krijgt om een direct zichtbare bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf en de medewerkers. Initiatief wordt dan ook oprecht gewaardeerd. Een sterke teamspirit is eigen aan onze onderneming.

Als medewerker van BD myShopi en BD Logistics krijg je de mogelijkheid om je verder intensief te ontwikkelen. Binnen de functie krijg je de kans om samen met jouw collega’s boeiende uitdagingen aan te gaan.

Daarnaast bieden wij een vast contract met een aantrekkelijk en competitief loon, gekoppeld aan extralegale voordelen (met o.m. een bedrijfswagen, onkostenvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques).

INTERESSE?

Gelieve jouw CV met een begeleidend schrijven te richten tot de personeelsdienst via liesbeth.vansintjan@bdmyshopi.com.

Indien je binnen de 2 weken na het versturen van jouw CV geen antwoord ontvangt op jouw kandidatuur impliceert dit dat we hier vandaag geen gunstig antwoord op kunnen geven.